Waarom bij G-Bridge?


G-Bridge zorgt ervoor dat u zich kunt richten op uw corebusiness terwijl u wel maxi-male zelfstandigheid behoudt. Het is natuurlijk ook mogelijk om als eenpitter aan de slag te gaan, in maatschapverband of u te laten detacheren of uitzenden.


Om als eenpitter het langere tijd vol te houden als zelfstandige is maar weinigen gege-ven en u moet daar ook de persoonlijkheid voor bezitten. De meeste zorgverleners hebben vaak behoefte aan een grotere zekerheid en continuiteit. Bij G-Bridge kunt u als zelfstandige als het even tegen zit terug vallen op een netwerk van collega’s of G-Bridge uw opdrachten laten werven.


Om in een maatschap aan de slag te gaan vergt vaak een grote investering en de maandelijkse kosten zijn een stuk hoger. Daarnaast moet u zich in een maatschap verband voor een langere tijd verbinden aan een juridische entiteit. De trend is dat veel professionals niet meer in een maatschap maar in een netwerk verband gaan opereren. Bij G-Bridge bent u flexibeler en hoeft u zich ook niet in te kopen.


Het nadeel om uzelf te laten detacheren of uit te laten zenden is dat u zelf minder uw lot in eigen hand hebt. Niet u maar het detacherings- dan wel het uitzendbureau bepalen de voorwaarden met uw opdrachtgevers. Daarnaast zijn de verdiensten aanzienlijk lager dan wanneer u zich als zzp-er aansluit bij G-Bridge.


Een andere belangrijke toegevoegde waarde van G-Bridge voor zzp-ers is dat u zich organiseert en professionaliseert waardoor u ook een hoger uurtarief kan vragen bij klanten. Daarnaast bestaat er binnen G-Bridge een ‘referral’ systeem waarmee u door het inzetten en aanbrengen van nieuwe collega’s uw maandelijkse inkomsten kunt verhogen.


G-Bridge is gericht op een grotere zelfstandigheid, een grotere professionaliteit, het samen netwerken, gericht op het realiseren van meer patienten contact en een hogere omzet en continuiteit voor u als ondernemer. Uiteindelijk zult u meer plezier in uw werk ervaren en hogere waardering vanuit uw omgeving.


Daarnaast bestaat vanuit G-Bridge de mogelijkheid om in netwerkverband  inkoop-kracht (zowel naar verzekeringsmaatschappijen als voor basale benodigdheden, maar ook voor het huren van werk- dan wel vergader-, consultatie- en behandelruimten met de nodige ondersteuning) te benutten.




contact

Voordelen:

  1. Zelfstandig

  2. Patientgericht

  3. Samenwerken

  4. Zelfontwikkeling

  5. Professioneel

  6. Coaching

  7. Backoffice

  8. Continuiteit

  9. Meer omzet

Zelfstandig samenwerken als Specialist in de Ouderen  Zorg