Wat houdt het in en hoe snel aan de slag?


  1. U meldt zich aan bij een G-Bridge Medisch Centrum. In een uitgebreid gesprek met de Medisch Centrumhouder wordt gekeken of u een geschikte kandidaat bent voor het zelfstandige ondernemerschap, of het werken bij G-Bridge in netwerkverband bij u past en of dit in uw geval ook financieel aantrekkelijk is. U krijgt een vrijblijvend advies.

  2. De tweede stap is dat u kennis maakt met de andere zelfstandige professionals van het lokale Medische Centrum. U kunt uzelf ervan vergewissen dat het werken in netwerkverband en het werken als zelfstandige iets voor u is. Uiteraard is het van belang dat er ook een persoonlijke klik is.

  3. Indien u geinteresseerd bent en beide partijen zien dit zitten dan gaat u een contract aan met G-Bridge voor het faciliteren in uw zelfstandig ondernemerschap. U bedenkt een naam waaronder u uw activiteiten uitvoert, u registreert zich bij de kamer van koophandel en maakt een kort businessplan waarin u door de Medisch centrum houder, indien gewenst, ondersteund wordt.

  4. Vervolgens krijgt u een set promotionele artikelen tot u beschikking waaronder businesscards van G-Bridge met daarop uw eigen bedrijfsnaam waaronder u zich heeft ingeschreven bij de kamer van koophandel, uw telefoonnummer, indien gewenst een centraal telefoonnummer van G-Bridge voor de opvang van telefoonverkeer en uw G-Bridge e-mail adres. Daarnaast krijgt u pennen, service, schrijfblokken, folders, flyers enz. voor een professionele uitstraling.

  5. Uw bedrijf wordt geplaatst op de website van G-Bridge onder het lokale G-Bridge Medisch Cenrum. U kunt daar uw eigen werkzaamheden beschrijven met een eventuele link naar een persoonlijke website. Het maken van een persoonlijke website, wordt indien gewenst, door G-Bridge gefacilteerd.

  6. U krijgt een eerste commerciele training en een training in het gebruik van de ICT omgeving. Deze omgeving bestaat uit een sales en marketing omgeving waarin u al uw contacten, uw agenda en uw acties beheert, een administratie bijhoudt voor uw projecten en uw urenregistratie, wat uiteindelijk de basis vormt voor uw jaarrekening (balans en winst & verliesrekening).

  7. G-Bridge ondersteunt u bij het acquireren van uw opdrachten of zoekt voor u, indien gewenst, een passende opdrachtgever. Alles natuurlijk in nauw overleg.

  8. G-Bridge verzorgt de facturatie en ondersteunt bij de incasso zodat u tijdig uw geld ontvangt. Daarnaast ziet G-Bridge toe op het referral systeem waarmee u door het inzetten van collega’s bij uw klanten uw maandelijkse inkomsten kunt verhogen.

  9. De Medisch Centrum Houder organiseert regelmatig netwerkbijeenkomsten waarbij u uw collega’s maar ook de klanten van uw collega’s leert kennen.

  10. Maandelijks wordt u gecoached door uw Medisch Centrum Houder in uw onder-nemerschap en uw contacten met opdrachtgevers.

  11. Indien u ook zelf daaraan toe bent en alles klikt dan zou u binnen twee weken aan de slag kunnen bij een opdrachtgever, al dan niet part-time.

Zelfstandig samenwerken als Specialist in de Ouderen  Zorg

contact

Voordelen:

  1. Zelfstandig

  2. Patientgericht

  3. Samenwerken

  4. Zelfontwikkeling

  5. Professioneel

  6. Coaching

  7. Backoffice

  8. Continuiteit

  9. Meer omzet