Curriculum Vitae Rene´ van Hattem

Algemeen:

  1. Drs ing René van Hattem MA

  2. 1 augustus 1966, Nederlander

  3. Gehuwd, vier kinderen (1, 3, 5 en 9 jaar)

  4. Hobby’s: kitesurfen, windsurfen, surfen, paddle boarden,

  5. duiken, zwemmen (o.a. zweminstructeur), skiën, snowboarden, lezen, filosofie, fotograferen en reizen. 


Opleidingen:

  1. VWO Simon Stevin College

  2. TH Rijswijk, Technische Bedrijfskunde (ing)

  3. Erasmus Universiteit Rotterdam, Bedrijfskundige Informatica (Drs)

  4. Lancaster University (UK), Organisational Analysis & Behavior (MA)

  5. Universiteit van Utrecht, Phd programma Meaning in Organisations (2006-)


Werkervaring:

  1. Multimedia Skills 1992-1999, Management Consultancy , van consultant tot aankomend partner. Klanten o.a.: KPN, TPG, Politie Rotterdam, EDON, Philips, KLM, Deutsche & SwissTelecom, TNO enz.

  2. Saleswave BV, directeur / zelfstandig ondernemer 1999-nu. Interim werkzaamheden o.a voor KPN / EUR / Essent. Onder andere (1999-2001) binnen KPN de verschillende verkoopkanalen geprofessionaliseerd met Sales Activity Management, Sales Opportunity Management, (Key) Account Management en SalesDrive, een campagne management methodiek.

  3. Erasmus Universiteit 2000-2001 Interim Directeur E-business, een brug slaan tussen de universiteit en het bedrijfsleven mbt de activiteiten en onderzoek op het gebied van E-Business.

  4. C-Bridge BV 2001-nu, managing partner. Klantgerichte veranderings processen in Marketing & Sales in het bijzonder mbt multichannel management. Voorbeelden van een aantal projecten:

  5. 2001-2005 vorm en leiding gegeven aan het CRM beleid van Rabobank Den Haag en de levering van een CRM Sales Force Automation tool. Inclusief de implementatie met de nieuwe manier van werken en sturen binnen marketing en sales

  6. 2005-2008 sales en marketing van Arboned ondersteund met de implementatie van CRM, sales activity en multichannel management

  7. 2006-2009 het herinrichten van een Multichannel Organisatie voor Ricoh NL, waaronder het opzetten en inrichten van een franchiseketen voor het MKB.

  8. G-Bridge. Opzetten van een franchiseketen voor zelfstandige professionals in de medische ouderen geneeskunde. 2010-nu.











  1. Specialisten

Voordelen:

  1. Zelfstandig

  2. Patientgericht

  3. Samenwerken

  4. Zelfontwikkeling

  5. Professioneel

  6. Coaching

  7. Backoffice

  8. Continuiteit

  9. Meer omzet

Zelfstandige Geriatrische Specialisten op Maat

contact